sunnuntai 28. tammikuuta 2018

Sunnuntai-illan nettishoppailut

Moikkuli moikkuulii!

Tällästä myöhäisillan päivittelyä, vaikka mun pitäis jo kovaa touhua vetää unta kalloon. No onneks mul on huomenna vaa yhret tunnit aamulla.
  Oon täs ny sitte vähä nettishoppaillu tänää:D. Mut sillee kaikkee tarpeellista sinne uuteen kämppään, ja melkei kaikki on ollu tarjoustuotteita. Tilasin meille sit huonekaluina uuden keittiönpöydän ja -tuolit, sängyn, ja telkkarin. Vielä pitäis tv-taso kattoo, ja sit ku ollaa jo Jkl nii uus pesukone. Ollaan ne tottakai yhessä kaikki valittu.
Nyt mä oon sit ku toi yks on tossa tuhissu hyvän aikaa, nii tilannu meille uuden peiton, tyynyt, vieraspeitot ja -tyynyt, lakanoita ja pussilakanasettejä. Ny pitäis sitte kyllä riittää kaikille:D.
Meille tilasin sellasen tuplatäkin josta ollaa haaveiltu ja puhuttu jo kauan, ku yhrellä on hankala nukkua ku toinen (yleensä mä:P) kiskoo koko peiton itelleen. Ja sit kahellakaa ei oikein oo hyvä, ku tuntuu et se toinen on sit kaukana ku ei oo sama peitto:D. Nii on parempi sit sellanen tuplapeitto:). Ja siihen sit sellasia tuplapeiton pussilakanoita muutaman setin ku eihän noi normit nyt luonnollisestikaan niihin käy. Sit piti tilata leveempiä lakanoita ku toi uus sänky on leveempi ku tää nykynen.
Huomenna sit katotaa viel Ilonan kans se tv-taso.No josko nyt nää shoppailut riittäis:D.
Siitä kämpästä tulee huomenna sit varma tieto. Siitä oli ollu viel näyttö lauantaina ja huomenna ne katsojat ilmottaa jos ne haluu ostaa sen, ja jos ei, mikä vissiin on 90% varmuus että ei, niin me saadaan vuokrata se. Mä toisaan toivon että me saatais se. Vaikkaki mun ja meiän tuurilla ne haluaaki sen vaikkei ois aiemmin yhtään kiinnostanu, ja me jääräänki ilman. No, hope so not!

Nooh, mä täs voisin alkaa nukkkuu. Syke tos pyörii taustalla, katon sitä jo 3. kertaa:D. On muuten hyvä sarja, suosittelen!;)


























Juu elikkästä hyvät yöt, palaillaa taas!

-Natalia "Natsku" Jasmin Josefiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti