maanantai 14. joulukuuta 2015

Uk päivä!

Mulla oli tänään loppuhosu, ja uloskirjaus osastolta!:)
Hassua, että tasan vuosi sitte, joulukuun 3. päivä mulla oli polilla neuvottelu, jossa päätettiin että meen osastolle, ja nyt tasan vuoden päästä siitä, tänään mun viimesin jakso päättyi.
Tän vuoden synttärit oli äiteelle vähä paremmat ku viime vuonna:S:D.

Toki mua nyt vähä jännittää, ja onhan tää sillee uus tilanne,ku ekaa kertaa vuoteen, asun nyt kokonaan ja pelkästään kotona.  Mut onneksi mulla on aika tarkka kriisisuunnitelma, miten toimia, jos vointi huononee.
Mulla ei ollu läheskään haikea olo, verrattuna siihen tilanteeseen kun mut viimeksi uloskirjattiin osastolta.
Nyt olin vaan tyytyväinen että sinne ei tarvi tällä erää enää takasin mennä.
Toki sillee on vähän haikee olo, sinne jäi taas tärkeitä ihmisiä, joita on tottunu näkee joka päivä, ja nyt niitä näkee paljon harvemmin.. Mut onneks välimatkat on aina kuljettavissa!<3:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti